Dagen tillsammans med mina fjantar!

Hej Svejs!
Idag har jag vart hos mina små gullegrisar! 
Haha.. elr nt?
Jag mockade o fixade iordning för Prins o Charlie, Efter det tog jag in charlie o borstade av honom och sedan gick jag ut till padocken med han och red , vi tränade på lite tempoväxling öppna sluta!
Mer orkade vi inte , sen fick han springa av sig lite för red bort till perfekta galoppvägen!
Efter det tog jag in min andra Prins , och hoppa upp barbacka och hoppa lågt på 50 cm för att träna balansen , men Prins har sin "speciella" period nu så han ska göra som han själv vill!
Så tex. är att man galopperar på en volt , så helt plötsligt skiter han i tyglarna och bara drar iväg , även om man drar i den andre tygeln!
Men jag ger mig inte så lätt fastän jag höll på o flyga av en hel del gånger , Han stegrade bockade sparkade och jaa.
Men tillslut när han förstod att det var jag som bestämde så blev han en ängel :)!
Han har alltid vart så stel i nacken  ,men helt plötsligt bara allt släppte och han gick på tygeln !
Det började med rena ******** och slutade med himmelriket!
Hmm knasiga ponny!

Hej svej / LinneaCharlie
Charlie

Lille prinsen
Prins

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0