Läxa o stallet..

Tjo alla fina bloggisar ! Idag har jag varit i stallet och tränat på Ami :) Gick rätt bra (Y) Har lite filmer ska se om de nu äntligen kan gå att ladda upp några filmer..
Iaf så var de skit kallt idag! Hoppas nu att de snart kan börja snöa oxxå! har ju inte kommit en ända liten snöflinga här i lilla lysekil...
När jag kom hem från stellet typ kl 2 satte jag mig med matteläxorna som jag inte hunnit göra ännu som ska vara klara i morgon! Har haft massor med prov och så har jag ju varit i stallet hela dagarna typ ;) ialla fall så var de 5 st läxor och jag blev klar NU !!! kl 17.50 hur segt som hälst så nu e jag rätt trött och lite sur... men jag får väl lägga mig tidigt.
 Snuttan fyller iaf 16 år idag Grattis Älskligen <333
Har ni lite tips på hur vi ska göra bloggen ännu roligare så får ni gärna komentera! Är de några som vill ha frågestund? Eller något annat så bara komentera.

Puss o hej // Lina




Min gamla katt Svea som tyvärr flyttat sjukt snäll katt som jag saknar vääääldigt mycket ! <333




Lina Ottosson (jag) och lilla trollungen Ami <333



Mitt troll som fyller 16 år idag Grattis Snuttan <333



nämmen nämmen Linnea titta vilken gammal bild jag hittade på mej? :O (Lina Ottosson)



Nämmen här hittade jag ju en på Linnea Fahleson oxxå :O <33
Linnea jag tog faktiskt dom finaste jag hittade  bara så du vet :O ;) <33


Kunde tyvärr inte ladda upp någon film de funkar fortfarande inte:((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0