Tagga torp!

Hallå hallå!
nu har man firat "jul" ytterligare en gång!
Av ena syster fick jag en spetströja och jeans!
av andra syster fick jag presentkort på hööks med 500 kr :)!
Och av pappa fick jag lite mer av :)!
Hihi , men vi körde julklappsspelat som vi har som en tradition att spela varje jul , man gör så att man köper tre paket per person och vi är rätt många så det kanske blir runt 30 paket!
så lägger man alla i mitten av bordet .
Först kör vi omgång 1 : Då slår man en tärning och ifall man får 1 eller 6 så får man ta ett paket!
och fortsätter så tills alla paket är slut!
omgång 2 : så gäller det att få 1 , 3 eller 6 då får man ta paket av varandra , och då stället man en klocka på en tid mellan 5-10 minuter så när klockan ringer så får man dom paketerna som man har vid sig!
Och i år fick jag : choklad , lösögonfransar , naglack och en matvisp , hahah det ska ju vara lite smått kul i paketerna så ;)!
haha matvispen får nog pappa asså...
Men imorse så hade jag och mamma utsläppet av hästarna så jag passa på & rida min lilla Prins också!
Han var rätt framåt faktiskt , vi hoppade en kombination och lite annat :)!
plus lite mjukgörande eftersom han är rätt stel i nacken!
Till nått helt annat , Imorn ska jag och Lina till torp ( det är ju mellandagsrea ) så man får ju passa på att köpa på sig lite grann :)!
Har tänkt på jeans ,tröja , schabrak och huva , sen blire då säkert nått mer också :)!
Hoppas "han" kan följa med , men jag har då inte sagt nått till Lina än , får väll se när hon läser detta ;)!
Hahaha men nu har jah väll vart duktig och skrivit en heeel del ;)
haha men det jag skrivit om handlar ju inte om nått roligt men jaja :P
Hahah aja nu får jag ta och ta fram MONEY  tills imorn och lite annat !
men ni får faktiskt ta och kommentera nu om vad ni tycker att vi ska blogga om :)!
Puss o hej LINNEA!<333Lille prinsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget illa menat , men hur ofta hoppar du? :)

Menar verkligen inget illa , bara nyfiken!

2011-12-30 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0