Tävling + mera!

Hej Hej 
Idag träna jag och Lina i padocken på Finess o Ami.
Det gick väll bra , vi tränade för det messta på en volt och försöka få dom lite mjukare!
m.m
På Fredag blir det nästa tävling!
Jag (Linnea) ska tävla L:C på Thore (c-ponny)
och så ska jag tävla min häst Charlie också L:D (häst)
Lina ska dessutom tävla i samma klass som jag på Pinto i L:C (c-ponny)
Hoppas det kommer gå bra för oss alla!
Imorn ilf ska jag och Lina upp till Finess och Ami tidigt och fota och lite annat mys !
Så får vi se om det kommer upp några bilder från dagen sedan!

Puss  o Hej Linnea!


Här får ni en lite mörk bild från senaste L:C med Prins (tror jag det var)
fas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0